Επιστροφές παραγγελιών, μετά από συνεννόηση με την εταιρεία μας, μπορούν να γίνουν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Βασική προϋπόθεση είναι τα προϊόντα της παραγγελίας να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση επιστροφής το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί θα επιστραφεί στον πελάτη :
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον καταναλωτή η εταιρεία μας υποχρεούται να επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων θα γίνονται δεκτές μόνο εάν τα προϊόντα ήταν ελαττωματικά κατά την παράδοση σε εσάς. Στο oikolisi προσπαθούμε να ελέγχουμε επισταμένα το κάθε προϊόν πριν από την αποστολή του. Τα προϊόντα που επιστρέφονται ως ελαττωματικά επιθεωρούνται κατά την παραλαβή τους,και εφόσον θεωρηθούν ότι υπόκεινται σε φθορά λóγω χρήσης, δεν θα γίνονται δεκτά ως ελαττωματικά. Προϊόν που θεωρείται ελαττωματικό αντικαθίσταται άμεσα εφόσον υπάρχει σε διαθεσιμότητα. Εάν επιθυμείτε να αποστείλετε μια αντικατάσταση , παρακαλούμε να κάνετε το αίτημα σας σαφές σχετικά με το ελάττωμα, επικοινωνώντας με το info@oikolisi.gr.
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων πρέπει να επιστραφούν σε εμάς εντός 7 ημερών μετά την παραλαβή της από εσάς.
Σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Γούσιας Κων/νος θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Γούσιας Κων/νος πλέον. Η Γούσιας Κων/νος κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν. Σε περίπτωση πληρωμής με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό θα πραγματοποιείται αντίστροφη κατάθεση από την Γούσιας Κων/νος προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που υποδειχθεί άλλη τράπεζα πλην των συνεργαζομένων τραπεζών τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
Για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ.απόδειξη, τιμολόγιο κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε κουρτινόξυλα ή μηχανισμούς μη τυποποιημένων διαστάσεων και γενικά προϊόντα που έχει αλλάξει η αρχική τους κατάσταση απο υπαιτιότητα ή αίτημα του πελάτη.